Moja Oferta

step1step2step3step4

 

Jak Mogę Ci Pomóc?

  • Przed Pierwszą Wizytą

    7 kroków do ważnej zmiany!

    Przed pierwszą wizytą warto przeczytać 7 wskazówek jak przygotować się do zmiany trybu odżywiania i jak łatwiej osiągnąć sukces.

    czytaj całość

  • Jak Wygląda Zdrowa Dieta?

    Prawidłowe żywienie polega na spożywaniu odpowiedniej ilości produktów spożywczych oraz ich odpowiednim dobraniu, aby umożliwiły realizacje dziennego zapotrzebowania człowieka na energię i składniki odżywcze przy zachowaniu zróżnicowania wieku, płci, stanu fizjologicznego, aktywności fizycznej a także od warunków życia.

    Inaczej powinna odżywiać się kobietka spodziewająca się potomka, inaczej mężczyzna wykonujący ciężka pracę fizyczną jeszcze inaczej osoba żyjąca w klimacie tropikalnym lub polarnym.
  • Co Składa Się Na Dobrą Dietę

    Dobra dieta to ta, która zaczyna się w naszej głowie! Po pierwsze trzeba przestawić swoje myślenie i nastawienie do pojęcia „dieta”.

    Słowo „dieta” kojarzy nam się zazwyczaj z wyrzeczeniami, godzinami spędzonymi w kuchni lub też z znacznym ubytkiem z naszego portfela, co absolutnie jest nieprawdą, ponieważ można sobie naprawde wszystko zorganizować trzeba wykazać tylko odrobine woli.

    Jeśli trafiłaś/eś na tą stronę to znaczy, że chcesz coś zmienić z czego bardzo się cieszę i na pewno Ci pomogę.

    Od dziś nie będziesz na diecie - zmieniasz swój styl życia na nowy lepszy i taki który pomoże Ci zachować zdrowie nie na chwile, lecz na zawsze.
  • Dlaczego Warto Przejść na Zdrową Dietę?

    Pytanie brzmi „dlaczego warto przejść na nowy styl życia?”

    Odpowiedz jest bardzo prosta. Nieprawidłowy pod względem jakościowym i ilościowym sposób żywienia może powodować nie tylko niedobory, ale i nadmiary żywieniowe, co w konsekwencji może prowadzić do wielu zaburzeń w stanie zdrowia, a także skróceniu życia.

    Jeśli chcesz oszczędzić sobie wielu niepotrzebnych cierpień to właśnie już czas na rozpoczęcie zmiany. Jak mówi stare mądre przysłowie: lepiej zapobiegać niż leczyć.

    Pamiętaj również, że pond 80 chorób dieto-zależnych nie bierze się z księżyca...

  • 1

Podstawa Zdrowej Diety

Tłuszcze

MLEKO I PRODUKTY MLECZNE

PRODUKTY ZBOŻOWE

piramida zdrowego żywienia

MIĘSO, RYBY, JAJA, ROŚLINY STRĄCZKOWE

WARZYWA I OWOCE

WODA I AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA

Aktywność fizyczna to również bardzo ważny element naszego życia!
Korzyści wynikające z uprawiania sportu oraz regularnej aktywności fizycznej są nieocenione. Zmniejszamy ryzyko otyłości, chorób serca, nowotworów, nadciśnienia tętniczego, wzmacniamy swoje mięśnie i kości oraz poprawiamy sprawność umysłu i samopoczucie(podczas wysiłku fizycznego wydzielają się endorfiny czyli hormony szczęścia). Przeciętny Kowalski powinien np. szybko przemaszerować codziennie albo większość dni tygodnia 30 min. lub 3 razy w tyg. zastosować ćwiczenia aerobowe przez 45 min. Pomoże nam to w dotlenieniu mięśni i oczywiście przyspieszeniu metabolizmu.

Ciekawostki o zdrowym odżywianiu

ziemniak

 

Nie taki ziemniak straszny jak go malują!

Wielu z nas położyło kreskę na ziemniaka. Niesłusznie! Staje dziś w obronie tej wartościowej bulwy.

czytaj dalej

Polecany Przepis

oblicz bmi dietetyk zory

Fakty i Mity o Zdrowym Odżywianiu

Istnieje wiele tez na temat sposobu odżywiania i jego wpływu na nasze życie. W które możemy wierzyć, a w które nie do końca?

1. Kolacje można zjeść tylko do 18

FAŁSZ Kolacje najlepiej jadać na nie później niż 2-3 godz. przed snem. Dlatego jeśli twój rytm dobowy klasyfikuje Cie do nocnych Marków, a pora o której kładziesz się spać to 0:00 w nocy, to kolacje jak najbardziej masz prawo zjeść miedzy 21 a 22.

Dużym błędem jest zarówno przejadanie się na noc jak i rezygnacja z kolacji. Podczas snu nasz organizm regeneruje się. Jeśli posiłek będzie zbyt wcześnie nie będziemy z czego mieć go regenerować, jeśli zbyt późno zamiast regeneracji będzie praca, czyli procesy trawienia i wchłaniania.

Jedząc kolacje o 18, a kładąc się spać o 0:00 istnieje również duże prawdopodobieństwo, że o godz. 22 będziemy „plądrować” lodówkę i szafki w poszukiwaniu pod tytułem „Co bym tu jeszcze nie zjadł/a…” Efektem tego jest zazwyczaj sięganie po wysokoenergetyczne przekąski. Żeby się tego ustrzec kolacja powinna być posiłkiem łatwo strawnym, w którym znajdą się zarówno węglowodany złożone(np. ciemny makaron, ryż, kasza) jak i białko(np. chudy ser twarogowy, jajko, ryba). Będziemy dłużej syci ze względu na obecność błonnika w węglowodanach złożonych i spokojnie wytrwamy te 2-3 godz. Dostarczymy również składników do regeneracji bo przecież białko to zasadniczy budulec wszystkich tkanek w naszym organizmie.
Jeśli jednak naprawdę musimy coś przekąsić to po pierwsze zastanówmy się czy to z potrzeby głodu czy z przyzwyczajenia bądź znudzenia. Potrzebę głodu zaspokoimy schrupaniem marchewki lub kalarepy i wypiciem wody, a z tymi 2 potrzebami postarajmy sobie poradzić sama woda i silna wola. dietetyk żory

Oznaczenia Zdrowej Żywności

  • 1
  • 2

Organic Food

Od wielu lat doradzam klientom w zakresie zdrowego odżywiania i doboru diet.

Doświadczenie zdobywałam w poradniach dietetycznych i przedszkolach.

Moim motto jest: "Jeśli chcesz zmienić świat, zacznij od siebie!"

Opinie

  • Marzena z Jastrzębia-Zdroju

    W ciągu 4 miesięcy schudłam 16kg, a także odstawiłam tabletki na nadciśnienie, które unormowało się dzięki diecie. Poziom trójglicerydów spadł z 800 na 270. Dieta dopasowana idealnie, nigdy nie odczuwałam głodu podczas jej stosowania. Pani Wiola to profesjonalistka w każdym

  • 1
  • 2
  • 3

Kontakt

  info (@) mobil-diet.pl
  +48 537 142 207

Bądź na bieżąco!